torsdag 4 november 2010

So long, Holland!

Jag har bestämt mig för att packa ihop. Utrecht kan ta sig.

Intressant program och bra skola, men det har med veckorna blivit ganska så uppenbart att jag inte direkt vill jobba med det här. Räcker att läsa om det i tidningen. Och för er som inte redan visste - EU är en stapplig organisation.

Detta i kombination med ett boende som lämnar mycket i övrigt att önska. Som ett extra tydligt bevis på det: samma dag som jag nådde point of no return och pratade med alla lärare och inblandade fick jag ett mejl från hyresvärden som bestämt sig för att placera en permanent husvakt i byggnaden eftersom det gränsar till hälsovådligt och det har varit lite många inbrottsförsök. Då kan man känna sig rätt säker på att man vill flytta hem till Göteborg igen.

Så, för att klargöra. Jag återvänder imorgon. I januari fortsätter jag plugga i Göteborg och räknar fortfarande med att ha min examen till sommaren. Vilket naturligtvis är sagolikt.
Innan dess får jag förhoppningsvis plockat upp några arbetspass. Annars kommer jag väl fortsätta blogga till leda. :P

Ses snart?!

Stay glamour!

Dagens godis;
Hem. :-D

1 kommentar:

  1. WOOOOOW!
    ses snart - men fortsätt att blogga endå, det är inte en önskan utan begäran :). stay fab!

    SvaraRadera